Los Cristianos vai Puerto Rico??
Kapunkilomilla on tullut liehuttua mutta nyt tuli uusavuton olo. Auttakkee ensimmäisen aurinkomatkan valinnassa te jo-kokeneet: kumpi olisi kivampi paikka, kun mukana 5v tenava? Garden-hotellia syynäilty molemmista paikoista mutta onpas vaikeeta..
Kommentit (4)
tämäkin alkaa näyttää houkuttelevalta!
seikkailenpa vielä enemmän hotellien kuvauksissa, kun tuo matkakuume herätti joka tapauksessa..
-ap-
5-vuotias tytär oli mukana, hän myös ensimmäisellä ulkomaanmatkallaan. :o) Rico oli mukavan pieni paikka ja ainakin meitä " aurinkotakuu" suosi: 24-25 astetta ja aurinkoista tai puolipilvistä. Ravintolat lapsiystävällisiä, Ricon vesipuisto hieno paikka ja keskustassakin hienoja leikkikenttiö, pieni tivolintynkä ostoskadulla jne. Hotelli oli todella siisti, palvelu erinomaista ja lapsille turvallinen uima-allaspiha. Lisäksi hotellissa on jatkuva pohjoismaalainen ohjelma (leikkejä jne. suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi) + lasten oma kerho. Suosittelen. :o) Toista mainitsemaasi paikkaa en valitettavasti tunne.
Mahtava ranta, siisti paikka, ei niin paljon hälinää kuin Puerto Ricossa.
vastanneille, tuota Sun Suitea juuri harkitsemme, toiminta näytti kivalta!
*huiskii takaisin, joskin väsyneesti juuri nyt*
-ap-