Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä näiden vaunujen hinnasta ? Minusta kalliit.
03.01.2006 |
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=25502930
Taitaa samalla rahalla saada uudempiakin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
enkä yhtään enempää. Ovat vielä noilla vanhanaikaisilla kumipyörillä. Eivät ole tarpeeksi vanhat siihen, että retrofriikkikään ostaisi.