Lue keskustelun säännöt.
Lastenhoitaja kotiin?
03.01.2006 |
Minkälaisissa summissa liikutaan jos hankkisi kotiin 2:lle alle 4-vuotiaalle lastenhoitajan kotiin? Saako " työllistämiseen" mitään tukia valtiolta? Eli kyseessä siis olisi kokopäivähomma...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla