Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Teiniaiti vauhdissa=//// ja nuoret aidit palstalla eras mamma kay 1-2 paivana viikossa " tuulettumassa" etta jaksaa taas eloa lapsen kanssa:((
01.01.2006 |
Kommentit (2)
samaa tasoa sen jutut on vauva puolella. Hyökkää kimppuun jos sen touhuja yhtään kritisoi tai sanoo ettei oo ihan hyvä juttu että käyvät joka viikonloppu ryyppäämässä kännit niinkun itte asian ilmas eräässä ketjussa ennen joulua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
30:set vauhdissa =//// ja vanhat äidit kiroilee ja juo lastensa nukkumaan menon jälkeen kalsarikännejä av:lla pyörien. Hooh, yleistetäänkö??