Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hyytelösokeri ja vodka
05.01.2006 |
Aioin tehnyt amerikkalaisesta jello-jauheesta hyytelöshotteja. Jauhe on liivatepohjaista jälkiruokakiisselijauhetta, johon sekoitetaan vettä.
Itse aioin tehdä vedestä ja vodkasta shottityyppisiä annospaloja niin, että tekisin jellosta kiinteämpää lisäämällä kiisselin sekaan tavallista liivatetta. Ongelma on se, että meillä ei ole liivatetta.
Mitä luulette, voisiko jauheen, veden ja vodkan sekaan sekoittaa hyytelösokeria?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa