Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tietoa?!!

Vierailija
11.01.2006 |

Onko kenelläkään tietoa, kuinka helposti/vaikeasti myönnetään yhteishuoltajana, mutta lapsen etä-äitinä enemmän tapaamisoikeutta omiin tyttäriinsä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempien välit ovat hyvät, eikai siihen kukaan puutu, miten kukakin lapsiaan tapaa. Jos tilanne riitaisa, lastenvalvoja auttaa varmasti. Ota yhteys häneen!

Vierailija
2/3 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvalvojakin voi vain ottaa kantaa, ei käskeä isää myöntymään. Eli käräjille varmasti sitten, mutta entäs siellä? Tuntuu vaan naurettavalta lähteä oikeusteitse hakemaan muutamaa lisä päivää kuukaudessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle kuitenkin. Jospa ne välit saisi edes vähän paremmiksi ja sitäkautta mahdollisesti myös tapaamisasiaa sinun kannaltasi paremmaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä