Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin...kävin neuvolassa...

Vierailija
11.01.2006 |

eikä vieläkään kuulunut ääniä :(

Mutta th sanoi että voi olla että hedelmöitysajankohta oli myöhempänä, ja sen takia testikin näytti vasta kuukauden päästä menkkojen poisjäännin jälkeen positiivista...

tiedä sitten.

Nyt odottelen np ultraa, siellä sit selviää millä viikolla yleensäkin olen...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylipainoa? Taaksepäin kallistunut kohtu? Nuo esimerkiksi voi vaikuttaa asiaan, ettei ääniä kuulu aikaisin.

Vierailija
2/5 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla raskaus vasta ihan alussa, koska tänään oli ekaa kertaa paha olo :(

Eikä kaupassa oikein tienny mitä ruokaa pystyis tänään syömään :(

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen takia, että äidit turhaan huolestuvat kun ei niitä kuulu.

Vierailija
4/5 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia se kuulemma on ettei vielä kuulu

-ap-

Vierailija
5/5 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkka sai sydänäänet kuulumaan vasta joskus viikolla 14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi