Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani ovat kyllä jotenkin hurahtaneita tähän vaalisalaisuus-juttuun!

Vierailija
05.01.2006 |

Eivät kerro keitä aikovat äänestää vaaleissa. Enkä muuten ole edes tietoinen heidän puoluekannastaan. :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni suuttui monesti minulle, kun pienenä kysyin ketä äänesti tai aikoo änestää. Kummallista.

Vierailija
2/3 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin kymmenvuotias. Vastakkain oli Koivisto ja Holkeri ja yritin tivata äidiltä kumpaa äänestää eikä suostunut kertomaan. Silloin oli kovasti puhetta että Holkeri on etenkin naisäänestäjien mieleen...

Enpä kyllä itsekään nykyisin juuri huutele ketä äänestän, ei se kuulu muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmettelin, kun äiti ihan loukkaantuneena tuhahti, että ei tuollaista asiaa saa kysyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän