Lue keskustelun säännöt.
päiväkotiin...
04.01.2006 |
moi!
olen keväällä aloittamassa vuorotyöt. mieheni on nyt työtön, mutta tekee erilaisia sijaisuuksia. jotkut sijaisuuksista on päivätyötä, jotkut vuorotyötä.
kannattaako minun laittaa lapsi vuoropäiväkotiin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aukioloaika, niin silloin vuoropuolelle. Eli teidän tapauksessa hakisin sitä vuorohoitoa.