Lue keskustelun säännöt.
Lasten suusta:
30.12.2005 |
Meitin poitsu 6v. näki kylällä tumman miehen ja sanoi: " Kato äiti, enklantilainen" =)
Kommentit (5)
nähtyään tumman miehen: " äiti kato, setä likana" .
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nähdessään taivaalla lintuparven poika huusi kovaan ääneen Prisman parkkipaikalla, että kato äiti, tuolla menee taas löysä paska.
kun ruoka ei meinannu maistua ja sanoin että äiti sit syöttää. Poika tomerasti " kuule äiskä asia on niin, että sinä et syötä enkä minä syö jos vaikka syöttäisitkin!"
Tuli niin nurkan takaa tuommoinen kommentti, poika puhunut 1v8kk lähtiestä mutta ei koskaan mitään tuollaista.
kääntynyt katsomaan rouvaan päin. Vieressämme seissyt nainen oli tukehtua nauruun!
onnessaan PÖHKÖ ANTTI...arvatkaa miltä näytti sukulaispoika Antin ilme:)