Lue keskustelun säännöt.
jestas että sain just äsken hyvät naurut
29.12.2005 |
oon tässä koneella ja sänky on tuossa takana.mies oli jo nukkumassa ja kissa meni sitä haistelee.mieheni rupes unissaan naama kurtussa käsillä tamppaamaan patjaa.kissan kans katottiin et mitä hittoa se tekee. :) :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla