Lue keskustelun säännöt.
Hirvittää viedä vauvaa anoppilaan jouluksi.
21.12.2005 |
Paikalla myös miehen veljen 3 räkänokkaista lasta, joísta aina joku on juuri ollut kipeänä/tulossa kipeäksi. Hitto kun ei voi kieltäytyäkään kun just tänään anoppi soitti ja kehui kuinka terveitä kaikki ovat...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kotiuduin juuri sairaalasta omani kanssa -- isompien lasten nuha voi olla RS-virusta ja vauvalla se vaatii usein viikon sairaalahoidon, joskus pidemmänkin ajan. Nyt on myös liikkeellä erittäin äreää keuhkokuumetta. Äidinmaidosta ei välttämättä saa suojaa RS-virukseen, joten ihan oikeasti voit kieltäytyä. Isommilla lapsilla RS-virus on usein juuri tuollainen sitkeä limatauti.