Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan onnistunut ostamaan Reimateciin uutta huppua?
31.08.2007 |
Parin vuoden takaisesta 80 cm haalarista on huppu kadonnut, harmittaa kun haalari on muuten hyvässä kunnossa. Saisiko Reiman tehtaalta mahd. irtohuppuja - eipä varmaankaan?
Kommentit (2)
Tuttuni sai Reiman pukuun uuden hupun ja aivan ilmaiseksi soittamalla vaan Reimalle, joten kannattaa siis soittaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun soittaa tai laittaa sähköpostia Reimalle ;o)