Lue keskustelun säännöt.
Toimivia,kivoja ja laadukkaita TALVIHAALAREITA
09.12.2007 |
olen etsinyt lastenvaatekaupoista,mutta sopivia ei ole löytynyt. Kerrotko nettikauppojen osoitteita (suomalaisia+ulkomaalaisia) tai kauppoja, joista löytäisi vielä talvihaalareita.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja tosi tyytyvainen olen ollut siihen. Pysyy siistina ja on kevyen oloinen, mutta lammin. Hyvat heijastimet ja yksivarisyys myos haalarin hyvia puolia. Hinta 139e suomalaisissa nettiputiikeissa; sisukas, keltainenkettu ja seimi. Tanskalaisista loytyy myos, en nyt muista kauppojen nimia. Onnea haalarin etsintaan!