Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lasten sairaalamaksut

Vierailija
09.02.2007 |

onko lasten sairaalamaksuissa jotain kattoa? Mietin, kannattaako perusterveelle 3-vuotiaalle ottaa hoitovakuutusta, tapaturmavakuutus on olemassa

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei taida olla järkeä ottaa vakuutusta, joka vuodessa maksaa paljon ja omavastuukin on 100 euroa. summalla tekee useamman yksityislääkärikäynnin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä