Lue keskustelun säännöt.
lasten sairaalamaksut
09.02.2007 |
onko lasten sairaalamaksuissa jotain kattoa? Mietin, kannattaako perusterveelle 3-vuotiaalle ottaa hoitovakuutusta, tapaturmavakuutus on olemassa
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli ei taida olla järkeä ottaa vakuutusta, joka vuodessa maksaa paljon ja omavastuukin on 100 euroa. summalla tekee useamman yksityislääkärikäynnin...