Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 10-kuukautiset vauvanne tekevät? Kuinka useasti päivässä syövät ja mitä?

Vierailija
09.02.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai syö useimmiten tosi huonosti, mutta aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan. Hedelmä- ja vihannes/liha/kalasoseita. Puuroja ei juurikaan suostu syömään. Maitoa sitten 6-7 krt suunnilleen, riippuen vähän unista ja syödystä " oikeasta" ruuasta. Yöllä ei syö, aikaisin aamulla kyllä, mikä varmaan osaltaan vaikuttaa huonoon aamiaissyöntiin. Maidon yritän antaa vasta ruokien jälkeen ja ennen unille menoa.

Vierailija
2/2 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo joitain tavuja ja äiti sanaa. Syö aamupuuron ja maidon, lounaalla liha-kasvis tms soseen ja maidon. Välipalksi hdekmää ja maitoa. Päivälliseksi kasvisose ja maitoa. Illalla puuroa ja maitoa. Näin meidän 10kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän