Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyykin kuivatus rivitaloasunnossa?

Vierailija
09.02.2007 |

Ollaan muuttamassa asuntoyhtiöön, jossa ei ole kuivaushuonetta. Missä kuivatatte lakanat? Jos niitä viikkaa monin kerroin telineelle, kuivaus kestää tosi kauan.



Saisikohan saunasta oman " kuivaushuoneen" ? Jos laittaisi jonkun 40 asteen lämmön, niin kuivaisi pyykit kohtuuajassa... vai miten olette muut tämän ratkaisseet?



Ulkona ei voi kuivata kesäisinkään siitepölyallergian takia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihmettelee:) ja kiittää vastauksesta

Vierailija
2/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan saatossa ( kosteus saa pinnan korkkaamaan ikävän näköisesti). Meillä kuivataan ihan lakanatkin pyykkitelineessä. Näin talvella on niin kuiva ilma että hyvin kuivuu. Saunassa en kuivata tulipalovaarn vuoksi. Naapuri poltti saunansa juuri pyykkiä kuivatessaan. Luojan kiitos ettei tuli ehtinyt levitä muualle asuntoon, olisi ollut meidänkin kämppä vaarassa kun seinänaapureilta ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna vaarallinen, jos panee kiukaan päälle (kuumaksi) voi tulla tulipalo.

Vierailija
4/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisessä meillä oli korkea haitari- siihen meni 20 m telinetä pieneen tilaan-



----------



nyt on 2 kpl uudessa asunnossa matalia haitaritelineitä- 15 m x 2 kuivatustilaa- kylpyhuoneenseen tai käytävälle ja muovimatto alle---

-------



vauva-aikana:

meillä olin entisessä rivarissa myös kuivaava pesukone ja

monilla naapureilla oli kuivaustorni/ kuivauskaappi

Vierailija
5/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mahtuu sitten paremmin kuivumaan. Kyllä ne kuivuu vaikka joutuu kaksinkerroin viikkaamaan, että mahtuu kuivaustelineeseen. Ja yöksi olen nostanut telineen olkkariin, kuivuvat nopeammin.

Vierailija
6/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä saa ikkunan auki. Yleensä pesen lakanapyykkiä vaan saunapäivinä, jolloin kuivuvat nopeasti.

Muut pyykit kuivaan koska vaan pesuhuoneessa ikkuna raollaan/ ilmastointi tehostettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykit kuivatamme talvella enimmäkseen kuivausrummussa.

Vierailija
8/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuivuu telineessä sisällä päivässä.Illalla laittaa lakanoita kaksinkerroin ja seuraavana päivänä ne ovat kuivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolle telineelle, (jossa on ne sivusiivet) kaksi tuplalakanaa kerrallaan, pussilukanakin kuivuu alle vuorokaudessa, vaikka onkin kaksinkerroin (eli kangasta yhteensä neljä kerrosta päällekkäin).