Jää kyllä Reiman haalarit ostamatta tänä vuonna, onko muut olleet tyytyväisi Reiman palveluun?
Olen kysellyt Reimalta sähköpostitse heidän välikausihaalari malliston perään. Kun piti päivittää nettisivuille 1.2 tuo mallisto..
Mitään vastausta kyselyihini en ole saanut. Lisäksi jo aikaisemmin kun olen jostain asiasta kysellyt sähköpostitse niin en ole koskaan vastausta saanut.
Soitin joskus heille, aikaa sitten ja vastaus oli.. Laita sähköpostia.. No laiton ja siihenkään en saanut koskaan vastausta.
Olenko ainoa joka on saanut huonoa palvelua kyseiseltä firmalta?
Tänä vuonna jää kyllä Reimatecit ostamatta lapselle!
Onko muuten kellään tietoa mitä välikausihaalareita Stocka myy, muuta kuin reimateciä? Ajattelin että jos käyttäisin ale kuponkeja haalarin ostoon tänäkin vuonna.
Kommentit (3)
Viime vuonna lähetin Reiman nettisivujen kautta pyynnön lähettää minulle liimakangasta ja parit jalkalenksut. Pyyntö lähti perjantaina aamupäivällä ja jo maanantaina posti toi pyytämäni tavarat.
Edes tämä hyvä palvelukaan ei kuitenkaan saa ostamaan tämän vuoden Reimateceja. Värit - ainakin tähän asti näkemäni - tökkivät niin pahasti.
Eli itse painotan tässä kohtaa vähän eri asioita kuin palvelun tasoa.
lähettänyt kahdesti sähköpostia Reimalle ja kummallakin kerralla vastasivat pian, olisiko ollut parin päivän sisällä. Toisella kerralla oli kyse takin sauman repeämisestä ja toisella kerralla tiedustelin erästä materiaali juttua. Reklamaatiossa pyysivät takin korjattavaksi, eivät olleet kiinnostuneet kuitista tai ostoajankohdasta. Takki oli ostettu yli 6 kuukautta aiemmin, mutta käyttö oli vähäistä ja sauma liestyi auki ensimmäisessä pesussa. Korjattuna tuli takaisin noin viikossa. Kumpikin kerta taisi olla viime vuoden aikana. Tuollainen vastaamattomuus on tietenkin ikävää, mutta voi johtua inhimillisestä virheestä, esim. ei ole muistettu kääntää sähköposteja loman ajaksi tms.
Aika pieni puljuhan tuo Reima loppujen lopuksi on, ehkä niiden atk-henkilö on saikulla.. tai jotain.. ?