Oletteko saaneet jotenkin yhteyden hobby hallin asiakaspalveluun?
Lähettelevät minulle ihan ihmeellisiä perättömiä muistutuslaskuja, enkä saa mistään puhelinnumerosta yhteyttä asiakaspalveluun. Meinaa kyllä ihan tosissaan mennä hermot koko putiikkiin. Eikä ole ensimmäinen kerta tämä. Tuossa tilausnumerosta pääsin jonoon mutta ei sielläkään näytä kukaan vastaavan, en viitsisi ihan koko päivää jonottaa. :(
Oletteko laittanut sähköpostia tai tuolta nettisivujen kautta viestiä? Miten nopeasti ovat vastanneet? Tämä asia on kyllä aika kiireellinen ja en oikein usko että vastaavat kovin nopeasti näitten muitten kokemusten perusteella.
Kommentit (11)
Tein taas pitkästä aikaa tilauksen hobby hallista, enkä saanut siihen tilauslistaan kanta-asiakkaalle kuuluvaa alennusta. Yritin todella soitella ja outoa piippausta piti joka numerossa!! Kerran sitten pääsin läpi ja sain kuulla jonotuksen olevan maksullista ja pari minuuttia jonotettuani, niin tiputtivat mut linjoilta!! Laitoin sähköpostia, ei vastausta!! Tämän sotkun kun saan hoidettua, en tilaa sieltä enää mitään!!! Uskomatonta, miten palvelun taso on niiannut, onkohan sielläkin jotain ulkoistettu?? Lisäksi postimaksut olivat nousseet sekä luottokustannukset myös hurjasti!! Ennen kun olivat vain muutaman euron luokkaa, nyt jo kympeissä!
kesällä tilasin...tavarat tuli viitenä eri lähetyksenä, joka sinänsä ihan ok. Mutta myös laskuja tuli viisi eri omin viitenumeroin..en ymmärrä miksei ne olisi voinut olla yhdessä laskussa kaikki? olisi jotenkin selkeämpää. no, vähän ajan päästä tuli samat laskut uudelleen...hetken päästä kirje että laskutusjärjestelmässä ongelmaa että toiset laskut turhia ja ne voi jättää huomiotta.
Meni jokunen viikko ja alkoi tulla karhukirjeitä maksamattomista laskuista, jotka kaikki maksoin samantien. Yritin tuloksetta soittaa asiakaspalveluun ja lopulta laitoin s-postia asiasta. Postiin ei koskaan vastattu, mutta ehkä viesti meni perille,koska laskuja ei ole enää luukusta tippunut...
Ilmeisesti niin laskutusjärjestelmässä kuin asiakaspalvelussa jotain ongelmaa...harmi :/
Ida-Antonia:
Meni jokunen viikko ja alkoi tulla karhukirjeitä maksamattomista laskuista, jotka kaikki maksoin samantien.
lukee, että asiakkaille on lähetetty erä virheellisiä laskuja. Ja olen kyllä päässyt puhelimitsekin läpi.
Minullakin kesällä, kaksi kuukautta soittelin joka jumalan päivä muutamia kertoja päivässä, yleensä tuli, että verkko varattu, jos pääsi linjoille niin sitte alkoi tuutata varattua.
Sähköpostia laitoin moneen moneen kertaan. Eikä vastattu.
Sitten varmaan sattui vahinko ja pääsin läpi ja perättömän karhukirjeen selvitettyä.
sama kai muuten mutta vaikka muuten tuntui kiirettä olevan niin karhukirjeitä kyllä ennättivät lähettää ja varmaan sitten myös maksamattomat eteenpäin jonnekkin velkojafirmallekin..
En kyllä ihan hevillä tilaa sieltä mitään, pitää kyllä olla tosissaan tarve että tuohon puljuun mitenkään sekaannun.
palaisivat vaan entiseen järjestelyynsä koska tuo ei tosiaankaan toimi tuo uusi juttu niillä. Näin kauan takunnut niin luulis jo uskovan niiden itsensäkin=) ellei ole tarkoitus saada asiakkailta perittyä laskuja kahteen kertaan;O
Jonotin aikas kauan linjoilla ja aina pyydettiin vielä hetki odottamaan. En päässyt koskaan läpi mutta sain siitä kauhean puhelinlaskun, yli 7 euroa!!!!!!!! En enää ikinä soita sinne. Meiliin vastasivat parissa päivässä.
Kalamami
Itsekin soittelin viime vai toissaviikolla kaikkiin numeroihin, vihdoin yhdessä vastattiin, puolen tunnin jonotuksen jälkeen!!! Tuota ennen koetin soittaa sekä laittaa sähköpostia useina päivinä.
Syynä se, että kesällä maksamani erämaksut tulevat jatkuvasti karhuna minulle. Maksut on siis tosiaan maksettu, oikealle tilille, oikealla viitteellä ja vielä summakin oikea! Niin seisoo tiliotteessani.
Nyt olen kuulema asioineni Hobby Hallin pitkällä " vikalistalla" , kuulema asiakaspalvelu on ollut aivan " tukossa ja jumissa" kesästä lähtien. Jäi todella paha maku suuhun, ei ole ollenkaan kiva, että niissä laskuissa uhataan jo ulosotolla :(
Taitaa minustakin tulla pian entinen asiakas..
Mulle on tullut samasta laskusta jo toinen muistutuslasku ja siinä ei taideta vielä ulosotolla uhkailla mutta heti pitäisi maksaa tai " kaikki saatavamme erääntyvät" enpä kyllä tiiä mitä tarkottavat tuolla. Minä olen paljonkin tilannut hobby hallista tavaraa (ja kaikki aina maksanut ajallaan) Mutta nyt mietin että jos saan niihin yhteyden, käsken poistamaan asiakasrekisteristä minun nimeni, kun niin paljon harmittaa nämä sekoilut.
Sain lopulta yhteyden puhelimitse yhteen numeroon (joka oli tilauksen numero =)) Mutta sieltä eivät voineet mitään tehdä, kun on kuulemma ihan eri paikassakin tämä tilaus ja muut asiakaspalvelut.
Vähän liian pitkään ongelmat kestää kun saavat kaikki asiakkaat karkotettua sinä aikana. No, omapa on ongelmansa. Ei kauheesti kiinnosta tilata ku tiiä mitä laskuja saa yms., ei voi ollenkaan luottaa.
ja sit jotenkin luulin ettei se oo oikea lasku..maksoin sitten sen tosi myöhässä ja seuraavana päivänä tuli karhu. Yitin soittaa viime pe, ei päässyt läpi, laitoin meiliä mut ei oo tullut vastausta.
Sit eilen yritin soittaa taas, pääsin heti läpi. Sain erittäin ystävällistä palvelua, ei juuri jäänyt moitittavaa. Nainen aspalvelussa vielä sanoi että siellä näkyy kaikki summat oikein, paitsi sen karhun kustannukset ja sanoi että ilmoittaa vielä sähköposteihin vastaajalle että ei lähettele karhuja enää.
Toisin kuin muilla siis, mulla ei jäänyt mitään hampaankoloon kummittelemaan.
Erehdyin tilaamaan keväällä viisi tuotetta. Kaikki tavarat kyllä tulivat - viidessä eri paketissa. Joka ikinen lähetys piti erikseen hakea postista, kun pakettinoutolappuja tuli laatikkoon tipoittain kahden viikon aikana. Meinasi käämit palaa.
Ja laskut tulivat sitten kuin keväiset jäät, jälkijunassa, kaikki erikkseen kirjeissä. Aargh!
Koska vaatteet eivät olleet sopivia tai muuten miellyttäviä, sain myös palautella niitä hiivatin paketteja moneen otteeseen. Lopuksi vai yksi tuote oli " pidettävä" , mutta en halunnut pitää sitäkään, koska postikulut yksinään siitä olisivat nostaneet hinnan järjettömäksi.
Karhuttiin minuakin yhdestä palauttamastani tavarasta - sentään vain yhdestä - mutta HH lähetti oma-aloitteisesti tekstiviestin aiheettomasta laskusta.
Enpä kyllä näillä kokemusilla enää sieltä mitään tilaa. Se on so long!
joo eli mullekin tuli ihmeellisiä laskuja..soittelin yhtenä päivänä kaikkiin numeroihin mitä hobbyhalliin sain ja sitte toisena päivänä sitte vasta yhdisty ihme piippailujen ja tuuttailujen jälkeen..laitoin mailiaki sinne.no eipä siihenkään vastattu..eikä vielkään vaikka laitoin mailia jo kuukausi sitte.että silleen, mut onneks siel vihdoin viimein vastattiin.aika kauan jonotin pää punasena ja itku kurkussa=)raskaana ollessa vähän mieli herkässä.kyllä ärsytti joo mutta yritä kaikkiin numeroihin mitä sinne löydät niin jos ne vastais.. enpä tosiaan ikinä enää tilaa sieltä mitään ku tommosta on asiakaspalvelu! aikamoiset haukutki sinne lähetin=)