Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aijo mennä Natoon

Vierailija
19.01.2015 |

En yhtään tykkää Nadosta. Lupautui kuskiksi viime la, mutta tekikin tenän kun yritin soittaa pilkun jälkeen, ei vastannut. Piti mennä taxilla ja sinne meni viimeset rahat.

En saanut vuokaa maksettua mutta eipä nato suostunut vippaamaankaan.

soittaakin vain silloin kun itsellään on ongelmia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi