Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä verkkosivujen ylläpitäjä, opettele viestintää

Vierailija
18.01.2015 |

Ärsyttää kun on jotain virastojen tai muiden laitosten nettisivuja ja sitten siellä on organisaatiossa työskentelevien ihmisten nimet, puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet mutta ei mitään tietoa heidän vastuualueistaan. Kai te nyt tajuatte, että joku palvelukoordinaattori, palveluneuvoja tai palvelupäällikkö sano tavalliselle ihmiselle yhtään mitään. Laittakaa sinne sivuille jotain tietoa siitä mitä nämä ihmiset tekee. Eli esim.palvelukoordinaattori ottaa vastaan valituksia laskutuksesta ja kiintöistöpäällikölle voi ilmoittaa jos katua ei ole hiekoitettu. Tosi kiva soitella noin kymmenelle ihmiselle ennen kuin löytää sen joka vastaa jostain asiasta. Eihän se nyt mikään salaisuus ole.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tiedä itsekään :)

Terveisiä suuresta talosta!

Vierailija
2/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma näissä julkisen puolen organisaatoissa taitaa olla siinä, että kukaan ei tee mitään.  Miten voit laittaa nettisivuille, että tämä henkilö tekee sitä ja tätä, kun se ei oikeastaan tee yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta saada jonkun ulkopuolelta soittavan taviksen urputusta jostain asiasta joka ehkä nimellisen työnimikkeen perusteella voisi kuulua minulle mutta ei kuitenkaan kuulu. Muutenkaan tehtäviini ei kuulu tavisten kanssa keskustelu. Meillä on eri ihmiset sitä varten.

t. Asiantuntija

Vierailija
4/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee etenkin pienten liikkeiden nettisivuja. Aukioloaikoja, yhteystietoja ym. on joskus toivottoman hankala löytää. Kaikkea muuta ylevää jauhetaan sivutolkulla, mutta oleellisinta tietoa ei näkojään voi laittaa helposti esille.

Vierailija
5/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:05"]

Ei mua kiinnosta saada jonkun ulkopuolelta soittavan taviksen urputusta jostain asiasta joka ehkä nimellisen työnimikkeen perusteella voisi kuulua minulle mutta ei kuitenkaan kuulu. Muutenkaan tehtäviini ei kuulu tavisten kanssa keskustelu. Meillä on eri ihmiset sitä varten.

t. Asiantuntija

[/quote]

No voi herran jumala sentäs! Laita sinne sivuille niiden yhteystietojen viereen, että tavikset älkööt vaivautuko. Luuletko, että minä huvikseni soittelen sinulle? 

Vierailija
6/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 21:14"]

Sama koskee etenkin pienten liikkeiden nettisivuja. Aukioloaikoja, yhteystietoja ym. on joskus toivottoman hankala löytää. Kaikkea muuta ylevää jauhetaan sivutolkulla, mutta oleellisinta tietoa ei näkojään voi laittaa helposti esille.

[/quote]

Tämä pitää niin paikkansa. Ne aukioloajat voisivat olla siinä ensimmäisellä sivulla. Pikkukaupoille tiedoksi,  laittakaa nettisivujenne ensimmäiselle sivulle seuraavat tiedot:

- kartta missä liikkeenne sijaitsee

- aukioloajat

- kuva liikkeestä ulkoapäin jotta tiedän miltä se näyttää kun ajan siitä ohi

- osoite ja muut yhteystiedot

- laittakaa jonnekin sivulle myös kuvaus siitä mitä myytte ja minkätyyppinen liike olette. Siis niin kuin esim. antiikkiliike joka on erikoistunut vanhoihin astioihin, myös öljyvärimaalauksia myytävänä, ei huonekaluja.

Surettaa kun myyjät ja ostajat eivät löydä toisiaan huonojen nettivsivujen takia tai toisaalta voi ajatella niinkin, että jos yrityksellä on surkeat sivut, niin luultavasti muukin palvelu on surkeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei nyt tätäkään taaskaan lue vaikka tässä on tärkeää asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan