Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusimpien tutkimusten mukaan 1-2 annosta alkoholia päivässä pidentää elinikää huomattavasti.

Vierailija
01.03.2007 |

Mitä ajatuksia tämä sussa herättää?

Minkälaista on oma käyttösi?



Meillä on tapana miehen kanssa juoda pullo punkkua tai pari siideriä tms viikonloppuna, pe- tai la-illalla. Siinäpä se.



Mutta nyt mietityttää, kun tekis paljonkin mieli juoda yksi lasi punkkua ruokaalaittaessa töiden jälkeen - olisinko siten 1) rennompi ja hyväntuulinen äiti 2) pitempi-ikäinenkin vielä??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden rahoittajinahan saattavat olla esimerkiksi viinintuottajat...

Vierailija
2/3 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi on monissa lääketieteellisissä tutkimuksissa todettu, että VÄHÄINEN/ KOHTUULLINEN alkoholin käyttö vähentää sepelvaltimotaudin riskiä.



Itse en juo punkkua joka päivä, vaikka oishan se kiva nauttia iltaisin aina yks lasi =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tulokset eivät ole Suomessa suruesti julkisuudessa, kun täällä on niin paljon porukkaa jolle alko on ongelma - eli julkisesti heille ei saa antaa " lupaa" juoda...