Hullujen päivien vitutus
Olin laittanut eilen muistilistaan mitä tänään ostan verkkokaupasta. Pistän tavarat "ostoskassiin" mutta kun vahvistuksen aika on niin sieltä häviää ne eniten toivotut tuotteet eli bankers kello ja lapsen villahaalari. Yllätystuotteissa olisi ollut monta mitä olisin halunnut ostaa, mutta eipä sekään linkki sitten toimi enää. Ei voinut jäädä odottamaan sen toimimista ettei olisi hävinnyt miehenkin haluamat tuotteet ostoskorista. Ärsyttää. Olisin varmaan ehtinyt saada haluamani tuotteet, jos yllätystuotteet olisivat olleet toiminnassa enkä olisi kuluttanut aikaa sihen, että yritän saada ne toimimaan.
Kommentit (28)
Minä ainakin maksoin tuotteet vasta 8.00 jälkeen, sivut toimivat hyvin eikä mitään ongelmaa ollut. Kaiken sain tilattua, mitä tarkoitus olikin.
Muistilista oli hyvä juttu minusta, eikä mikään kadonnut koristakaan mihinkään.
Toki jo viittä yli 8 osa tuotteista oli myyty loppuun.
No jopas on vähän tavaraa, kun loppuu jo ennen aamu yhdeksää... Olisiko kannattanut hankkia isompia eriä?! Minä vasta äsken muistin mennä kurkkaamaan ja suunnittelemat tyttöjen neuletakit olivat jo loppu lasten koossa. Pöh. En tod lähde paikan päälle ryysimään.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 09:03"]
No jopas on vähän tavaraa, kun loppuu jo ennen aamu yhdeksää... Olisiko kannattanut hankkia isompia eriä?! Minä vasta äsken muistin mennä kurkkaamaan ja suunnittelemat tyttöjen neuletakit olivat jo loppu lasten koossa. Pöh. En tod lähde paikan päälle ryysimään.
[/quote]
Ei tietenkään kannata. HP:t perustuu juuri sille, että otetaan pieni erä jotain tuotetta, joka on suosittu. Sen avulla saadaan porukkaa nettikauppaan tai kauppaan ja he tekevät muita ostoksia vaikka se haluttu tuote on loppunut.
Kyllä Stocka osaa, täytyy myöntää. Saa ihmiset raivopäinä himoamaan krääsäänsä. Taidokasta markkinointia.
Miksi luulette, että niiden nimet on Hullut Päivät? Saadaan myytyä hulluille ihan mitä vaan. Tarpeeksi vähän tavaraa tarjolla niin joukkohysteria on valmis ja ihmiset ostaa kaiken, mitä on jäljellä, hintaa katsomatta :)
Niinpä aina vaan ihimest menee vuodesta toiseen tuohon samaan halpaan :)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 09:18"]
Kyllä Stocka osaa, täytyy myöntää. Saa ihmiset raivopäinä himoamaan krääsäänsä. Taidokasta markkinointia.
[/quote]
Joo. Kas kun eivät laita "Hullujen Päivien hulluin minuutti 7.59"." Sen jälkeen tavarat loppuun myyty. Kaikki perustuu hysteriaan, siihen että saadan päälle sellainen paniikinomainen ryntäys. Ihmiset vauhdilla eroon euroistaan. Paljon näkee sitten uffissa näitä polyesterrättejä vielä alkuperäinen hintalappu mukana.
Luulen että monia tuotteita on ihan muutamia, etenkin niitä kivoja ja edullisia. Saadaan kauheasti huomioita mutta ei tarvi myydä pienillä kattoilla ku ihan vähä tuotteita.
Aamulla oli kiva ryysis ovilla. Sain mitä halusinkin, hiki tuli, mutta hyvä mieli jäi. Huomenna uudestaan!
Kävin Stockalla maanantaina ja etsin erityisesti kenkiä. Kyllä ärsytti, kun kaikki kengät oli sirretty sivuun ja tilaa raivattiin Hullujen Päivien tuotteille ja sitten oli kenkiä, jotka oli peitetty pressulla, koska olivat näitä HP tuotteita. Niitä varsinaisia myynnissä olevia kenkiä oli tosi vähän ja niitäkin oli vaikea päästä katsomaan, kun hyllyt oli siirretty sivuun.
En ymmärrä sitä, että tavaratalo, joka kilpailee palvelulla ja laadulla, haluaa muutaman kerran vuodessa heittäytyä Tarjoustaloksi.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 09:37"]
Kävin Stockalla maanantaina ja etsin erityisesti kenkiä. Kyllä ärsytti, kun kaikki kengät oli sirretty sivuun ja tilaa raivattiin Hullujen Päivien tuotteille ja sitten oli kenkiä, jotka oli peitetty pressulla, koska olivat näitä HP tuotteita. Niitä varsinaisia myynnissä olevia kenkiä oli tosi vähän ja niitäkin oli vaikea päästä katsomaan, kun hyllyt oli siirretty sivuun.
En ymmärrä sitä, että tavaratalo, joka kilpailee palvelulla ja laadulla, haluaa muutaman kerran vuodessa heittäytyä Tarjoustaloksi.
[/quote]
Luulenpa että tarjoustalossa on muuten parempi palvelu kuin stockalla noin keskimäärin.
Kannattaa ehdottomasti aina vittuuntua siitä, että ei saa tarpeettomia tuotteita kalliilla hinnalla. Pidä tuo.
Hullareilta ei kannata ostaa mitä tahansa, eikä odottaa että siellä olisi kauhean halpaa. Itse tilasin kashmir-huiveja ja merinovillaneuleita sekä nahkanilkkurit. Hinnaltaan ehkä 20-40% edullisempia kuin muualla tällä hetkellä.
Mulle Hullut Päivät on ennemminkin muistutus, että pitäis ostaa joululahjoja, täydentää hammasharja yms kodin pikkutarvikearastoa ja ehkä voisi käydä herkussakin ostamassa niitä herkkuja :)
Joku kirjoitti arvelevansa, että Tarjoustalossa on parempi palvelu kuin Stockalla. Tarjoustalossa ei ole mitään palvelua!
Stockalla, ainakin keskustassa on todella hyvää palvelua kaikkina aikoina, myös Hullujen Päivien aikana. Olen Stocan kanta-asiakas, enkä ole saanut siellä koskaan huonoa palvelua.
Tarjoustalossa on omat hyvät juttunsa toki, mutta palvelua siellä ei ole.
mä ostan sitä, mitä oikeasti edullisemmin saa; esim. lapsille billabong huppari noin 27e ja adidas collegehousut 20e. näitä meillä joka tapauksessa ostettaisiin lähes tuplahintaan.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 10:12"]
mä ostan sitä, mitä oikeasti edullisemmin saa; esim. lapsille billabong huppari noin 27e ja adidas collegehousut 20e. näitä meillä joka tapauksessa ostettaisiin lähes tuplahintaan.
[/quote] Kokeilepa Top-Sportia noiden ostamiseen. Billabong ei edes ole mikään laatumerkki.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 09:37"]
Sain mitä halusinkin, hiki tuli, mutta hyvä mieli jäi
[/quote]
näin minä sanon liikunnan jälkeen, en shoppailun.
Ei Stockalta saa palvelua kuin pyytämällä ja huonoimmassa tapauksessa vielä jonotat sitä palvelua numerolapulla. Kassalla kun olet maksamassa esim. sisustuspuolella ovat kyllä kohteliaita ja mukaviakin. Vaatepuolella myyjät tietävät vaan omasta merkistään. Toisaalta viimeksi kun kävin Ikealla mua tervehti parikin myyjää ja valaisinosastolla ollut henkilö tiesi taulunkehyksistä sun muista ja vieläpä katsoi mulle yhden huonekalun varastopaikan "laitteestaan". Käyn joko keskustan tai Itiksen Stokkalla varmaan viikottain ja mua on tervehditty muualla kuin kassalla ehkä kerran. Ehkä Stockalla on myyjillä jotkut potentiaalinen maksava asiakas-ohjeet, joten esim. kalliimpien vaatemerkkien puolella 50-v myyjän ei tarvitse kiinnittää huomiota 25-v osastolla pyörijään? Ostakin vaatteeni usein Vero Modasta tai Vilasta koska siellä saa palvelua ja myyjät tuo vaatteita sovituskoppiin os koko on sattunut olemaan väärä tms.
Nettitilaus toimii huonosti, joten itse menen sen vuoksi aina paikalle. Kun tietää, mitä ostaa, niin säästää. Esim. viime vuonna yksi lelu maksoi 20eur (normaalihinta kaikkialla 40 eur.). Ostin tänä vuonna vain harkiten, joululahjoiksi lähinnä. Tuotteita, joiden normaalihinnat tiedossa. Osa on hirveää scheissea ja ylihintaista HP:lläkin. Joitain helmiä joukossa.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 08:26"]
Olin laittanut eilen muistilistaan mitä tänään ostan verkkokaupasta. Pistän tavarat "ostoskassiin" mutta kun vahvistuksen aika on niin sieltä häviää ne eniten toivotut tuotteet eli bankers kello ja lapsen villahaalari. Yllätystuotteissa olisi ollut monta mitä olisin halunnut ostaa, mutta eipä sekään linkki sitten toimi enää. Ei voinut jäädä odottamaan sen toimimista ettei olisi hävinnyt miehenkin haluamat tuotteet ostoskorista. Ärsyttää. Olisin varmaan ehtinyt saada haluamani tuotteet, jos yllätystuotteet olisivat olleet toiminnassa enkä olisi kuluttanut aikaa sihen, että yritän saada ne toimimaan.
[/quote]
Laitoin aamulla muistilistaan tuotteita. Niitä pystyi tilaamaan jo ennen kahdeksaa, jolloin siirsin ne ostoskoriin. Olin jo ,maksanut ne kun kello oli tasan 8. Kolmannes kamoista oli merkitty jo "enää muutama jäljellä" tms kun ne olivat korissani ennen tasaa. Khadeksalta sivut varmaan sitten kaatuivat.