Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt löytyi hyvä ehdokas...
28.02.2007 |
Täällä kirjoitettiin tuossa aiemmin äänestyksestä ja ajattelin kokeilla tuota vaalikonetta. Ylen koneessa tuli ensimmäiseksi Maria Feldt (olen uudeltamaalta) ja kävin sitten hänen kotisivuillaankin, blogiakin näyttää kirjoittavan. Aika hyviä juttuja, ainakin tuo kotihoidon tuen korotus. Kyllä ahistaa oikeesti olla kotona lapsen kanssa tällä pienellä rahalla, pakko lähteä pian töihin kun asuntolaina painaa päälle ja kovin pitkään ei pelkkiä korkoja voi maksaa. Muitakin aika hyviä siellä oli, mutta ehkä kuitenkin tälle tyypille ääneni annan...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kävin blogia lukemassa ja koukkuun jäin.