Miksei kukaan pidä älämölöä kauppojen lehtihyllyjen pornolehdistä?
Tupakat laitetaan piiloon, lehtien lööppien sopivuudesta lasten silmille keskustellaan, energiajuomia ei myydä lapsille, ja nämä on ihan ok.
Miksei kukaan kyseenalaista hyllyissä näkyvillä olevia pornolehtiä?
Minua ainakin kylmää aina kun lapsi tai teini valitsee itselleen jotain lehteä lehtihyllystä milloin silmät osuvat niiden pornolehtien kansiin. Joo, ovat ylimmällä hyllyllä kyllä, mutta ihan kun kymmenvuotias tai vaikka viisivuotias ei niitä sieltä bongaisi.
Miksei tästä keskustella missään?
Kommentit (6)
ei edes kaikista kaupoista löydy enää.. missä ne siellä on?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 19:09"]
ei edes kaikista kaupoista löydy enää.. missä ne siellä on?
Ihan siellä lehtihyllyillä, Prinsessalehtien ja Muumi-puuhien yläpuolella
ennen ne oli ihan näkyvillä nyt kukkahattutätien takia sellaisen reunan takana vähän jemmassa,ei minua haittaa jos poika kurkkii pornolehtiä,luultavasti siitä tulee silloin normaali hetero.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 19:09"]
ei edes kaikista kaupoista löydy enää.. missä ne siellä on?
Ihan siellä lehtihyllyillä, Prinsessalehtien ja Muumi-puuhien yläpuolella
siis sokeaksi olen tullut, ei näy vaikka kuinka siinä seison ja katson, muutama kauppa näin by satakunta.
[/quote]
jotkut poisti ne myynnistä. aivan hullua. alastomuus, jota kannessa näkyy, on luonnollista. toisin kuin alistava nettiporno!!
Ehkä alastomuutta ei pidetä niin pahan kuin päihteitä ja tupakkaa.