Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hohhoijaa, olipas heikkolaatuista palvelua Fazerin kahvilassa!

Vierailija
20.02.2013 |

Keskustassa käytiin tänään ystävän kanssa ja piipahdettiin Fasulle. Saatiin odotella useampi minuutti palvelua tiskillä, kukaan ei noteerannut tai edes tervehtinyt meitä, vaikka varmasti huomasivat että asiakkaita on siinä. Nuoria, parikymppisiä bimboja jotka pyörivät toissijaisten askareiden parissa kunnes eräs räväkämpi uskalsi tulla sanomaan "ja seuraava jonossa?", katsoen takanamme olevia ihmisiä. Tilasimme, minä otin kakkupalan jossa oli kaunis koristelu. Kuinka ollakaan, sain kakkupalani KYLJELLÄÄN, ei todellakaan mielestäni 7€ hintaan kuuluvaa "tarjoilua"! Pala tätä kakkua sekä juoma maksoi yhteensä reilun kympin. Pöydissä oli sotkuista eikä niitä siivottu, tiskin takana sen sijaan jatkettiin juoruamista yksityisasioista ja puhelin soi puolisen minuuttia kovalla, kunnes joku siihen ehti vastaamaan. Kakku oli hyvää, mutta palvelu ja paikan kadonnut arvokkuus eivät kyllä houkuttele palaamaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitus suoraan Fasulle. Vaatikaa hyvitystä.

Jos nyt yleistää, mitä ei saisi, niin suomalaiset valittavat harvoin. Sitä vaan purraan hammasta, ja ajatellaan, että pahempiakin asioita tapahtuu maailmassa, niinkuin tietysti tapahtuukin, ja talvisotaan ja pula-aikaan verrattuna tämä ei ole mitään. Mutta,mutta. Palvelun atrajoajat eivät koskaan opi kehittämään palvelujaan, jos ei anna palautetta. Laskuttaa kaikki kuitenkin osaavat, siitä ei tingitä IKINÄ, mutta palvelun laadusta sitten yritetään kyllä nipistää...

Kauheimmillaan tämän huomaa etelänmatkoilla, sellaisilla pakettimatkoilla. Suomalaiset saavat aina huonoimmat hotellihuoneet.

 

 

Vierailija
2/9 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa toki antaa palautetta suoraankin, mutta luulisi että nykyaikana myös nettimaineella on merkitystä yritykselle. Voisi kuvitella, että jos netissä leviäisi käsitys jonkun brändin huonoudesta, niin tilannetta pyrittäisiin huolellisen pohdinnan jälkeen muuttamaan - toisin kuin jonkin yksittäisen reklamaation pohjalta.

Itsehän pidän Fasua täysin ylihinnoiteltuna suhteessa bulkkikamaan, jota myyvät. Käykää hyvät ihmiset paikoissa, joissa kakkuja leivotaan itse eikä oteta pakkasesta kuukausia vanhoja lisäainemömmöjä. Jos siis haluatte jotain hyvää.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa sinne palautetta tosiaan ja vaikka useammalle taholle vieläpä. Kyllä he jossain vaiheessa heräävät tosiasioihin, kun saavat riittävästi palautetta.

Vierailija
4/9 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen kakunpalan saa muuten lautaselle kuin kyljelleen

Vierailija
5/9 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju mikä ketju, ja korporaatio mikä korporaatio.

 

Menkää seuraavan kerran Ekbergille. Siellä on pöytiintarjoilu.

Vierailija
6/9 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken huippu on se että puolen litran limupullo maksaa 3,70 siis puolen litran! Eikä ollut mahdollisuutta ottaa limua hanasta lasiin eli se pullo oli otettava. Niin siis ei tyhmä se joka pyytää vaan se joka maksaa joo. Mutta kun on limua saatava niin maksettava se on. Yritän välttää kyseistä kahvilaa.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fasulla on palvelu kyllä ihan ala-arvoista. Blokkarit kerää astiat pois nenän edestä, vaikka et ole vielä edes lopettanut. Mulla oli vielä kupissa kahvia jäljellä ja lusikallinen kakkua nenän edessä. Olin juuri siemaissut suullisen vettä juomalasista.

 

Jostain selän takaa tupsahti tarjoilija ja mitään kysymättä vaan keräsi ne mun astiat pois! En ehtinyt edes vettä suusta nielaista. Ja samassa pöydässä ystävälläni oli vielä leipä kesken, eli ihan selkeästi ei oltu pois lähdössä.

 

Kyllä yleensä kysytään, että saako nämä ottaa.

 

Fasulla tulee sellainen olo, että rahat pois, sitten hörppäätte äkkiä ne sumppinne ja ulosulos, että saadaan uudet asiakkaat tilalle!

 

Onneksi Helsingissä on viihtyisämpiäkin kahviloita kuin tuo turistirysä.
 Mutta silti sinne aina välillä erehtyy. Viimeksi oli edelläni ulkomaalainen tyttö, joka halusi laskiaispullan. Hän kysyi englanniksi, mitä siinä on välissä. Myyjä sanoi, että toisessa on kermaa ja hilloa, toisessa on...on...on... peanuts! Asiakas oli ihan ällistyneen näköinen. Menin hätiin ja selitin englanniksi, että toisessa on välissä marsipaania. Myyjätyttö nakkeli niskojaan.

 

Miten voi olla Helsingin keskustassa töissä turistimestassa eikä työnantaja opasta edes sen vertaa, että myyjät osaisi asiakkaille kertoa englanniksi tuotteista?!?

Vierailija
8/9 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 18:44"] 

Onneksi Helsingissä on viihtyisämpiäkin kahviloita kuin tuo turistirysä.
 Mutta silti sinne aina välillä erehtyy. Viimeksi oli edelläni ulkomaalainen tyttö, joka halusi laskiaispullan. Hän kysyi englanniksi, mitä siinä on välissä. Myyjä sanoi, että toisessa on kermaa ja hilloa, toisessa on...on...on... peanuts! Asiakas oli ihan ällistyneen näköinen. Menin hätiin ja selitin englanniksi, että toisessa on välissä marsipaania. Myyjätyttö nakkeli niskojaan.

[/quote]

 

En ole kyllä ikinä kuullut laskiaispullasta jonka välissä olisi marsipaania?! Lieneekö mantelimassaa ennemminkin...

 

Laittakaa valitus suoraan Fasulle! Kitiseminen täällä auttaa tuskin yhtään mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mantelimassa ja marsipaani on käytännössä sama asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi