Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko siis niin että voin hakea reumaani hasaa poltettavaksi?
20.04.2013 |
Nyt tuli hasasta lakimuutos että sitä saa reumaatikko polttaa.Miten toimin?T:jussi
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En tosiaan suosittele polttamista, terveysriskit kasvaa. Eiköhän sitä ole tarkoitus syödä jossain muodossa. Mutta kysy siltä reumalääkäriltäsi. Todennäköisesti siinä on aika tiukat kriteerit, pelkällä reumadg:lla ei varmaan irtoa. Pitää varmaan olla vähän vaikeampi kiputilanne tms.
eikös se tule ihan (nenä)suihkeena. näin muistelen. t:toinen tähän oikeutettu
Alue: Aihe vapaa
jaa-a.Pitääkö sun ihan kysyä tätä lääkäriltä jolla olet jo käynyt aiemmin? Netistäkin löytyy tietoa.Mutta tosiaan reseptillä nykyään saa lääkemarihuanaa reumaan ja oliko ms-tauti.Naapurin frouva sitä vetelee nyt koko ajan=)