Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pika-apua karkinhimoon! Onko Makuunit auki NYT!
30.04.2013 |
Kuka tietää? Tekee mieli irtokarkkeja!
t. Raitis mamma
Kommentit (5)
En usko et makuuni on auki. Mee ABC:lle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 21:59"]
En usko et makuuni on auki. Mee ABC:lle.
[/quote]
Ei oo autoa :( Siwatkin on kaikki kiinni. Höh.
Helsingin keskustan makuuni on.. muut ei..
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:22"]
Helsingin keskustan makuuni on.. muut ei..
[/quote]
sori ei oo sekään. :( katoin just iteki :(
Alue: Aihe vapaa
Mene virpomaan naapureihin