Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessakin pitaisi alkaa satsata alkoholin suhteen maaran sijasta laatuun. Ruotsissa samppanjan kulutus on noussut. Suuntaus on pois humalahakuisuudesta. Sen sijaan halutaan

Vierailija
15.02.2007 |

nauttia laadukkaista juomista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on laadukasta alkoholinjuomista olemassa. Eikä se ole sama jos joisi alkoholitonta.



Lasillinen shamppanjaa aperitiiviksi ja lasillinen punkkua ruoan kanssa - avot! Ja noitten seuraksi tulee automaattisesti tehtyä hyvää ruokaakin eikä mitään einesmössöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi