Lue keskustelun säännöt.
Onko tuo " AV-viestinnän perustutkinto" se mitä mä luulen että se on?
08.02.2007 |
Mulla on varmaan jo jatkotutkinto menossa tässä täyttä häkää... Iltaopintoina ;)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla