Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Wau! Onpas pesukoneet kehittyneet 14 vuodessa!
21.02.2007 |
Ostin tänään uuden ja on vain hiljainen ääni!
Pesutulosta en ole vielä nähnyt, koska on eka pesu ja suositeltiin ensin tyhjänä.
Jesh!
Vie energiaakin 3 kertaa vähemmän kuin edellinen.
Kommentit (2)
Olen niin innostunut uudesta Miele-pesutornistani, että kiskon perheeltä melkein vaatteet päältä päästäkseni kokeilemaan ohjelmia. Kun ei ole aiemmin ollut kuivausrumpua niin tuntuu tosi ihanalta saada pehmeät vaatteet rummusta kaappiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä on tuo Siwamat pessyt 3- lapsisen perheen pyykit jo 17 vuotta, ja yhä toimii!