Lue keskustelun säännöt.
Perinnöstä puheenollen
19.09.2011 |
Mummoni kuoli ja hän oli elämäni tärkein ihminen heti oman perheeni jälkeen.
Mitään perintöä en saanut enkä odottanutkaan.
Menetys oli vaan niin suuri. Ainoa mikä hänestä muistuttaa on kaunis lasiesine kirjahyllyssä.
Jonka sain häneltä 15 vuotta sitten.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla