Miten kauan teidän vauvat ovat mahtuneet Emmaljungan vaunukoppaan?
Vauva 4 kk ja tiukkaa tekee jo!
Kova koppa.
Jos oikaisee jalat niin on melkein päädyssä!
Miten teillä?
Kommentit (8)
meillä menee sirpakka + pituudella kasvava 4kk tyttö ilman mitään ongelmia :) citykoppaan
mahtui kyllä varmaan yli puolivuotiaaksi, ratasistuin vaihdettiin sen takia,kun lapsi halusi aina istua ja kopassa oli vaikeaa.. Eikä kumpikaan mitään pieniä lapsia ollu! Minkä kokoinen lapsi sinulla sitten on, ja mikä koppa?
Meillä oli smart duon koppa, lienee samankokoinen edgen kanssa?
Emmaljungan kaikki kovat kopat ovat 75cm pitkiä. Meidän 1v mahtuu meidän koppaan jos olisi tarvetta.
meidän vauva on 65 cm pitkä ja koppa on 75 cm pitkä. en tiedä mikä malli!
mahtui vielä yli vuoden ikäisenä nukkumaan. Ja silloin oli talvi.
meidän vauva on 65 cm pitkä ja koppa on 75 cm pitkä. en tiedä mikä malli!
Meidän lapset ovat olleet saman pituisia 4 kk ikäisinä ja ihan hyvin mahtuneet Emmaljungan koppaan siihen asti, kun on ollut tarvis. 7 ja 8 kk iässä on siirrytty ratasosaan.
Teillähän on vielä 10 cm tyhjää tilaa kopassa, hyvinhän sinne pitäisi vauvan mahtua.
vuoden ikäinen.
7 kk ikäisenä vaihdettiin ratasistuimeen, kun ei enää viihtynyt makuuasennossa.