Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Okei: Pv Treella kolmen lapsen kans 3-10 veet. Vähät rahat, auto käytössä. Minne mennä?!

Vierailija
31.07.2011 |

Eli siis ei mitään Särkäniemipäivää, vaan mitä Tampereella on halpaa/ilmasta, joka lapsille jotain kivoja elämyksiä tuottais yhen päivän aikana? Useampikin kohde?



Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikinsaari

Muumimaailma & Kivimuseo pääkirjastolla

Poliisimuseo

Ranskalainen ruokatori Keskustorilla 2.8.->

Eden Nokia

Tallipiha

Vakoilumuseo

HopLop





Vierailija
2/6 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tarkoitin tietenkin Tampereen taidemuseon Muumilaaksoa :/ joka siis on Metsolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eks sinne särkänniemeen nyt aika halvalla pääse myöskin.. ei tarvitse kaikkia juttuja ottaa.. siellä on esim. se eläinpuisto pelkät liput sinne. ja eväät mukaan. tai jos ihan ilmainen niin rantareissu?? pelejä eväitä :) kyllähän tekemistä on. itse turussa asustellaan ja kun näin loman loppuessa rahat tooosii tiukalla niin pihalla ulkoillaan ja paljon seikkailupuistossa käydään.. sielläkin saa koko päivän menemään ilmatteeksi! :)

Vierailija
4/6 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikennepuisto Kalevassa on maksuton. Auki vielä ens viikon.

Vierailija
5/6 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli minullakin ekana mieleen.

Vierailija
6/6 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää ja oli kyllä niin huippukivaa että ootko varma ettet saa revittyä jostain niitä rahoja?

Meillä siis 4 kpl 2-12-vuotiasta lasta.



n. satasella pääsisitte kaikkiin laitteisiin (joihin pituus riittää), delfinaarioon, lasten eläintarhaan, näsineulaan jne. Kun ostat Siwasta rannekkeet etukäteen säästät muutaman euron eikä tarvitse jonottaa rannekkeita. ostat samalla eväät niin ei mene niihin turhaa rahaa.