Lue keskustelun säännöt.
Merkkireput? Onko Dakine kova sana?
Kommentit (2)
itse ainakin olemme pienituloinen perhe, asumme pienessä asunnossa vuokralla, auto 10 vuotta vanha ja koen tärkeäksi että lapsella on hyvä reppu, kunnon pyörä, ok kännykkä ja nätit vaatteet. Juuri siksi koska olemme pienituloisia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en ymmärrä tätä nykypäivän merkki hössötystä. Minä en ainakaan maksa 20 euroa enemmän normaalista repusta vain sen takia että siinä lukee sitten vaikka tuo dakine.
Turhaa rahanhaaskausta!