Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkireput? Onko Dakine kova sana?

Vierailija
31.07.2011 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä tätä nykypäivän merkki hössötystä. Minä en ainakaan maksa 20 euroa enemmän normaalista repusta vain sen takia että siinä lukee sitten vaikka tuo dakine.

Turhaa rahanhaaskausta!

Vierailija
2/2 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainakin olemme pienituloinen perhe, asumme pienessä asunnossa vuokralla, auto 10 vuotta vanha ja koen tärkeäksi että lapsella on hyvä reppu, kunnon pyörä, ok kännykkä ja nätit vaatteet. Juuri siksi koska olemme pienituloisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi