Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän päänappeja mä tarttisin...?

Vierailija
26.09.2011 |

Siis oikeasti!



Eilen sain koipeeni haavan ties missä pyörineestä narusta. Oikeastaan pelkkä nirhama ja mustelma, ei ees vuotanut verta...



Huomasin, että jäykkäkouristusrokote taitaa olla pari vuotta myöhässä... Jep, tänään tuntuukin jo ihan siltä, että niskat on jumissa ja kaikkee.



Todennäköisyys taudille varmaan jotain promillen luokkaa jos sitäkään, eikä tuo nirhama ehkä riitä, että pöpö pääsis lisääntymään. Silti mä en vaan pääse tästä taas eroon. Jotain vakavaa kummiskin. (Ikinä ei oo, mutta eihän voi olla varma...) ja sit puskee päälle paniikkioireet. Kierre valmis. VITTU!



Ei mee hermo ei. Eipä.. Miksi mä aina teen tän itselleni? Miksi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan