Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää asiakaspalvelu Suomessa.. on joskus ihan käsittämätöntä.

Vierailija
29.07.2011 |

Kävin asioimassa asiamiespostissa, tarkoituksena postittaa pienelle synttärisankarille onnittelukortti. Halusin viimeistellä kortin kivalla postimerkillä, kun niitä on tarjolla valittavaksi asti.



Mutta ei... Esitin asiani, mutta ainoa, todellakin AINOA 1.lk:n irtomerkki oli joku ei-todellakaan-kiva möllikuva. Kysyin, että eikös niitä arkkeja ole vaikka minkälaisia (..koska tuo ainoa irtomerkkikin oli arkin viimeinen kpl). Niin ei.



Käännyin korttini kanssa pois liikkeestä ja liimasin siihen kotoa löytyneen ei-niin-kivan postimerkin ja postitin laatikkoon.



Juu. Pointti tässä on se, että jos olisi ollut minun asiamiespostini, niin totta kai asiakkaalle olisi esitelty tarjolla olevat 1 lk:n merkit, oli ne sit arkissa tai ei, koska vajaan arkin saa yksittäisinä myytyä kuitenkin. Ostoksen hinta oli vähäpätöinen ja minun, asiakkaan kortin postitus onnistuu kyllä oikein hyvin rumallakin merkillä, mutta se ajatus.... Hittoako mainostavat kivoja postimerkkejä ym ym palveluita, kun niitä ei sit saa.



Samainen asiamiesposti on onnistunut olemaan palvelematta aiemminkin, siksi yritän välttää..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan Merja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla