Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muistovärssy

Vierailija
21.02.2007 |

Ajattelin pappani arkulle laskettavaan kukkavihkoon teksiä:



Heittäkää hiljaa arkulle multaa, siellä on pappa, siellä on kultaa.



Onko se hyvä vaikka onkin lyhyt? En usko pystyväni lukemaan pidempää tekstiä...:(



Lisäänkö siihen vielä esim. Lämmöllä muistaen Liisa perheineen



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuun tosiaan lisäät sitten esim. tuon mainitsemasi henkilökohtaisen osan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi