Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viking GoreTex-reklamaatio, kokemuksia?

Vierailija
23.03.2010 |

Meidän tytön viime syksynä ostetut Viking-talvikengät ovat hajonneet, ja minusta selkeästi aivan liian helpolla. Ovat olleet vieläpä tosi vähän käytössä, koska oli näin kylmä talvi niin tyttö on kulkenut melkein koko talven Kuomissa..



Kyseessä sellaiset Stockalta ostetut viininpunaiset saappaat, jossa kukkakuviot ja kolmet tarranauhat..päältä on nyt saumasta ratkennut niin ettei kenkiä voi käyttää.

Kengät eivät ole mitenkään kuluneet, pohjakin näyttää siltä että ovat hyvn vähän käytetyt, kuten ovatkin..että minusta ei tuon hintaiset kengät saa näin äkkiä mennä rikki.



No, en ole vielä setvinyt asiaa sen kummemmin, kunhan ajattelin kysäistä onko kellään kokemusta miten suhtautuvat tällaisiin reklamaatioihin..?

Joo, kauoasta on pitkä aika jne. mutta silti ajattelin kokeilla mitä vastaavat.

Vikingin goreja meillä ollut monena vuonna käytössä, eikä koskaan ole kengät näin pian menneet rikki..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!



Reklamoi vaan. Tee asiallisesti ja perustellen, ihan siihen liikkeeseen josta ostit. Kysy mitä mieltä myyjä on ja onkohan ihan kohdillaan.



Isäntä sai meillä reilun vuoden jälkeen vielä tilalle uudet kengät. Kenkien nauhojen pikalukitus (nämä nauhat eivät olleet vaihdettavissa) hankasivat (siis nauhat) ns. nauhojen lenkit/reiät rikki. Eikä kengissä enää nauhat pysyneet. Oli sellaiset Salomonin lenkkarit. Liike otti takaisin, reklamoi ja antoi valita hyllystä uudet kengät. Oltiin iloisesti yllättyneitä ja tosi tyytyväisiä tietenkin. Nyt noissa näyttää ainakin vastaavissa kengissä nauhoitussysteemi saaneen vahvikkeet.

Vierailija
2/6 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikingin välikausigoret vuosi heti. Yhdet kesäviking-goret vuosi kuukauden päästä ja yhdet vuoden päästä. Yhdet Eccon vuoden vanhat talvikengät ovat alkaneet vuotaa. Yhdet Nokian kumisaappaat vuosi heti uusina ja nyt vuotaa Tretornin kumisaappaat.



Surkeeta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Stockmannilla, ja saimme lahjakortin jonka suuruus puolet kenkien ovh:sta. Kuittia mulla ei ollut tallessa (tai en jaksanut kaivaa sellaista, ehkä olisi jostain löytynyt), ja kenkiä tietysti käytetty syksystä asti (joskin aika vähän), joten on tuo korvaus ihan ok minusta..

Ei siis tullut uusia kenkiä tilalle, mutta toisaalta tuolla lahjakortilla (44,90e) saa nyt kesäkengät tilalle. Talvikengille ei kohta enää käyttöä kuitenkaan.

Vierailija
4/6 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole Vikingit koskaan hajonneet noin, mutta goretex-kalvossa on ollut jotain vikaa muutamissa meidän lasten talvikengissä. Olen vienyt liikkeeseen takaisin, missä ovat joko testanneet kengät tai lähettäneet maahantuojalle testaukseen ja olen saanut rahat takaisin tai uudet kengät. Stockalla mun mielestä muutenkin suhtaudutaan reklamaatioihin paremmin kuin monessa muussa kaupassa, joten vie kengät takaisin kauppaan.

Vierailija
5/6 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole Vikingit koskaan hajonneet noin, mutta goretex-kalvossa on ollut jotain vikaa muutamissa meidän lasten talvikengissä. Olen vienyt liikkeeseen takaisin, missä ovat joko testanneet kengät tai lähettäneet maahantuojalle testaukseen ja olen saanut rahat takaisin tai uudet kengät. Stockalla mun mielestä muutenkin suhtaudutaan reklamaatioihin paremmin kuin monessa muussa kaupassa, joten vie kengät takaisin kauppaan.

Vierailija
6/6 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoketju hajosi parin kkn käytön jälkeen. Mentiin kauppaan kysymään asiasta ja uudet saatiin mukaan.