Lue keskustelun säännöt.
Laitan tähän huomiotaherättävän otsikon:
12.04.2010 |
sitten kirjoitan tähän pitkän tekstin, jossa en suoraan ilmaise olevani erinomainen ihminen ja äiti, mutta josta voitte rivien välistä lukea sen. Oikeasti se on vain pääni sisäistä subjektiivista sanahelinää, mutta saan sen vaikuttamaan totuudelta. Kun vastaatte ja ylistätte minua, otan maireasti kehut vastaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla