Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä Perhe-lehden artikkelista missä " ronski" gynekologi kertoo miten asiat on!

Vierailija
07.02.2007 |

Lukiko kukaan? Mitä ajatuksia herätti?

Itse olin ajoittain aika tyrmistynyt... On tainnut gynekologi itse unohtaa millaista elämä on pikkulapsiperheessä ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kiinnostaa?

Vierailija
2/4 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin lehden, mutta mitään tuollaista juttua ei kyllä osunut silmiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukijalla nousee karvat pystyyn, ennen kuin edes ajattelee asiaa.

Vierailija
4/4 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pariskunta jossa molempien mielestä heillä on liian vähän seksiä, kun jompikumpi lapsista on koko ajan hereillä ( puolivuotias ja kolmevuotias), kun isomman saa nukkumaan herää vauva pariksi tunniksi, lopulta ollaan liian väsyneitä.



Gynekologin neuvo oli menkää kahdestaan kylpylälomalle, niin saatte rakastella ja levätä rauhassa.



Gynekologi vastaa yhteensä kuuteen kysymykseen.





Minäkään en tykännyt artikkelin tyylistä, oli semmoinen pikkurivo välillä. Mutta aihe on kyllä tärkeä.