Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua! miksi nenästä vuotaa vettä?
08.03.2010 |
usein kumartuessa esi.lapsia pukemaan alkaa nenästä ihan valumalla vuotaa "vettä" ei missään nimessä räkää vaan koostumukseltaan samanlaista kuin tuo hanasta tuleva.
Mistä voi johtua?
Googlella löysin keskusteluja aiheesta mutten vastausta..
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Valuu, enimmäkseen vain toisesta sieraimesta. Ja tosiaan kumarrellessa saatta alkaa valua ihan kunnolla. Todella outoa. Itsekin mietin syytä tähän. Ja räkää se ei ole, vaan ihan vettä, joka suorastaan lirisee sieltä nenästä. :O
ihan kuin olisi hiekkaa.Nenäliina pitää olla kun on pakko niistää koko ajan.Joskus otettiin testejä, mutta ei niissä näkynyt mitään.
Alue: Aihe vapaa
tai sitten olet vesipää.