"Lika on hyväksi"
Outo markkinointimainos, josta huokuu täydellinen epätoivo ostajia kohtaan.
"Käännetään lika hyväksi asiaksi" on kai markkinoijien viimeisin huippulöyty perheenäitejä kohtaan.
Eivät kai perheenäidit ole näin herkkäuskoisia ja johdateltavissa outoihin mielikuviin, joka saa käden ojentumaan tällaista tuotetta kohtaan kaupan hyllyssä?!
Minusta kuluttajaa pahasti aliarvioiva tyyli!
Kommentit (7)
Sanoi vaikeasti allergisen lapsen ollessa vauva, ettei kannata liian hygieenistä ympäristöä lapsella pitää. Toimi -> nyt lapsi on kaksivuotias, ja kaikki allergiat lehmänmaitoa lukuunottamatta hävinneet.
nuo kengänpohjannuolemisten vaikutus positiivisesti vastustuskykyyn on vanha juttu!
mutta lika vaatteissa on hyväksi.
Eli lapsi tarhaan ja kouluun paskasissa vaatteissa?!
huom. firma myy pyykkiainetta, ei lattia-ainetta.
Eikös idea ole juurikin se, että lasten ei tarvitse pelätä mitään leikkejä lian pelossa, koska pesuaine hoitaa vaatteet puhtaaksi.... Eli että saa elää täysillä?
tämä voi olla liian vaikeaselkoinen mainos, mutta valtaosa kuluttajista lienee ymmärtää mainoksen tarkoittavan että lapsen luontaiset leikit ja touhut, joissa yleensä likastuu enemmän kuin esim. tietokoneen ääressä, ovat hyväksi lapselle.
Ja Omokin on varmaan keksinyt hyvää hyvyyttään parempaa maailmaan varten sloganinsa.
Ihan hyväntekeväsyydestä JOO!
Ymmärrän mainoksen, ja sen RIISTON. Mutta eipä mitään, naisiin se uppoaa, mikä oli pointtikin.
Vähän kriittisyyttä.
että se on vain puhdasta p*skaa, hyväksi vain vastustuskyvylle.
eli laiska mummy, ja Omo on se apulainen.
ja likaista saa olla.
Siis tää uppoaa näköjään äiteihin...