Lue keskustelun säännöt.
yhdyn taysin eilissen radiorockin aamushow keskustelussa siiihen etta on pakkomielle omistaa kamppa suomessa...muutenkin vitun hyvaa lappaa asunnoista
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
t: ei omistus-asunnossa asuva