Lue keskustelun säännöt.
miehen ja minun suvussa kaksosia..
24.10.2007 |
tuleekohan meillekin..huh..mikäköhän todennäkösyys?
Kommentit (3)
Jos sinun suvussa on epäidenttisiä niin sitten on vähän kohonnut todennäköisyys.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täyttivät 50v samoihin aikoihin kun mun kaksoset syntyi. Muita kaksosia ei suvuissa ollut kummallakaan puolella.
meillä neljä lasta,ei yhtään kaksosta