Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ultrassa viikolla 12 olin näkevinäni pippelin. Voiko olla? Vai onko tuossa vaiheessa

Vierailija
13.09.2007 |

sukupuolielimet vielä samannäköiset?

Luin odotuspuolelta, että jollekin oli kätilö ihan näillä viikoilla sanonut, että poika on tulossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näkyi kanssa joku " uloke" ekassa ultrassa, ja poikahan sieltä tuli.

Vierailija
2/9 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on vaikea uskoa että maallikko sitä sieltä arvaisi. Tuon ikäsestä sikiöstä ei oikein mahan ulkopuolellakaan vielä osaa sanoa kumpi se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni oli mukana ultrassa ja laukasi että se on poika, johon lääkäri sanoi, että pakko myöntää mieheni olevan oikeassa.

Vierailija
4/9 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko että kukaan lääkäri olisi tuollaista sanonut

Vierailija
5/9 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanoi meille, että tyttö on tulossa koska häpyluu näkyy. Ja tyttö tuli. Pojilla ei ilmeisesti ole häpyluuta?

Vierailija
6/9 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka mieheltäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä vaan sanoi, että tuleva kaljakassin kantaja, oli siis vitsi. sukupuolen kyllä erottaa, jos on ammattitaitoa.

tampereella olin ultrassa v. 2003.

kyse ei varmaankaan nyt ole pippelin näkymisestä. itse en kyllä erottanut yhtään mitään. kertoi vielä, että miehet osaavat paremmin nähdä asioita ultrasta, kuin naiset.

lääkäri ei ois mitään sanonut ellei mieheni olisi rääkässyt, että se on poika.

Vierailija
8/9 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä on kyllä ohjeita miten n. 12-viikkoisen ultrakuvaa tulkitaan mutta pippeliä siellä ei kukaan kehoita katsomaan (koska klitoris näyttää vielä ihan samalta noilla viikoilla). Varmin merkki näyttäisi olevan että pojalla on jalkovälissä 2 pystyviivaa ja tytöllä 1 vaakasuuntainen viiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli poika oli tulossa :) Antoi kuvan muistoksi jopa siitä pippelistä. Ja toden totta, minäkin jopa tunnistin sen siitä kuvasta aivan selvästi!