Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis ei kai nämä ole raskausoireita?

Vierailija
31.10.2007 |

Mulla on kaksi lasta, nuorempi täytti juuri vuoden. Kuukautiseni alkoivat maaliskuussa, jolloin laitettiin k-kierukka. Vuoto on ollut todella runsasta ja kierto säännöllinen 46 päivää. Nyt kuitenkin viime viikolla alkoi niukka vuoto kp 30. Itsellä ollut pari viikkoa paha olo, paleltaa, yököttää ja rintoja pistelee. Äsken tuli vain mieleeni, että selittyisiköhän oireet raskaudella? Täytyy kai huomenna kipaista apteekkiin niin älytöntä hommaa kun se testailu onkin, kun kuitenkin ehkäisyä käytetään. Jälkitarkastuskin vielä tekemättä kierukan laiton jälkeen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla