Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä tytön nimestä
Kommentit (3)
Anastasia on ihan kiva, ja sen lempinimenä voisi olla Nasti. Mutta ihan tuollaisena nimenä on kyllä outo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä piti monta kertaa varmistaa,että kuulinko oikein.
Tulee vaan heti mieleen " nisti" siis narkkari.