Ilta miehen kanssa kaksin, suosittelkaa hyvää ravintolaa/yökerhoa Helsingin keskustasta tai sen läheisyydestä
Meillä on menossa parisuhteen elvytys... Haluaisimme pukeutua hyvin, nauttia hyvästä ruuasta ja myöhemmin ehkä tanssia jossakin laadukkaassa yökerhossa. En tunne Helsingin menopaikkoja, joten suositelkaa!
Kommentit (10)
Hyvää ruokaa ja yläkerrassa yökerho. Muutama päivä sitten oli Mecca-keskustelu, pistäpä hakuun.
Muita suosituksia ruokaravintolalle Demo, Serata, Rodolfo. Yökerhoja en niin hyvin tunne. Lux on perushyvä ja iso, hirmuiset jonot tosin.
...itse lähtisin vaikka sellaisella illallisristeilylle.
Rannasta noita laivoja lähtee ainakin klo 19
Mikä toimii teillä, ei välttämättä toimi meillä. Meillä menee muuten hyvin. Ei vaan enää nykyään pidetä hauskaa yhdessä, vaan puurretaan. Siksi välillä täytyy irrotella. Jo vuosia ollaan molemmat tehty sitä omien kavereiden kanssa ja siksi halauaisin kokeilla vieläkö osaan pitää hauskaa oman miehen kanssa!
Sinne voi pukeutua vähän paremminkin ilman, että näyttää pahasti ylipukeutuneelta :)
mutta jos alle 40v niin saattaisitte ikävytyä kuoliaaksi
t: 3
musiikki on niin perseestä siellä
jos olette alle 25v. voitte mennä johonkin teinidiskoon, muuten ei kannata mennä kuin baariin istumaan, yökerhot surkeita
Molemmilla arikivaatteena puku joten vaihtoehtona on joku mage tyylikäs tai sitten rento paikka.
jos haluatte rentoa meininkiä, niin tehkää näin: alkuun menette Santa Fe-ravintolaan syömään, juotte siellä ihania strawberry margarita-drinkkejä (nami!!), sitten menette vaikkapa parille drinksulle Sir Einoon ja sieltä jatkatte Kalleen. Ei ole mitään hienoa, mutta takuuvarmaa, ja ennenkaikkea hauskaa! Näin me usein miehen kanssa tehdään kun lähdetään ulos (ollaan myös 30+), ja aina on ollut hauska ilta! Mitään luxia tms en suosittele, niissä vaan kyllästyy siihen notkumiseen ja kamalaan jytijyti-musaan....
en tajua miten lihatiskeillä notkuminen liittyy parisuhteen parantamiseen?