Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
RÄIKKÖNEN ON VIHDOIN F1 MAAILMAN MESTARI :) JEE!
21.10.2007 |
Kyllä te jaksatte BB:stä vouhottaa, mutta ette tästä! :( Missä kaikki formulafanit?
Kommentit (3)
Eihän bb:stakaan enää kukaan vouhota.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tulevaisuudessa ajetaan sähköformuloilla, joten laji on silloin merkittävästi nykyistä ympäristöystävällisempi.
Alue: Aihe vapaa
ja koko upea formula sirkus kaasuttaa maapallon ilmakehään myrkkyä sen minkä kerkee lentokoneilla, rekoilla, yms autoillaan! Olen syvästi tätä lajia vastaan!